Publisert: 15. januar 2020
|
Oppdatert: 22. april 2025
Versjonen av nettleser du benytter for å se europris.no er utdatert og støttes dessverre ikke av våre nettsider. Siden nettleseren ikke lenger følges opp av sin utgiver, vil flere av funksjonene på våre nettsider ikke fungere.
Vi anbefaler at du oppgraderer (eller bytter ut) din nettleser for å få den beste opplevelsen på våre nettsider.
På samme måte som fly og buss, finnes det ulike regler for hund på tog. Sjekk med togselskapene dersom du skal reise utenlands.
Reiser du i Norge kan du ta med deg hunden din på alle NSBs (Vy’s) strekninger. Du blir henvist til egen hundevogn og kan sitte i nærheten av hunden din. Det er begrenset plass til dyr – på korte strekninger behøver du ikke forhåndsbestille plass, men om du skal reise langt kan det være smart å reservere på forhånd. På regionaltog er det vanligvis tre sitteplasser til hundeeiere – du får ett sete uavhengig av hvor mange hunder du har med.
Hunden bør kunne oppføre seg rolig og ikke være til sjenanse for andre passasjerer. På tog er det mye folk og mange fremmede lyder, barn og kanskje andre dyr – ikke minst; blir du sittende sammen med andre hunder og hundeiere, så tren gjerne på reisen på forhånd. Trives hunden din i bur, er det en stor fordel å ta det med.
For å sikre at du får dine medlemsrabatter, må du logge inn med din bruker. I tillegg sikrer du deg at du alltid har kontroll på dine kjøp.
Unike kupp hver uke i butikk og på nett
Gavekort på 100 kr ved innmelding *
Faste medlemspriser - kjøp fler, spar mer
365 dagers åpent kjøp
Elektronisk kvittering
Logg inn for å aktivere ditt MER+ tilbud
For å handle med Mer+-rabatt hos våre partnere, må du være innlogget som MER-medlem. Logg inn for å bli sendt videre til partnerens nettbutikk med rabatt aktivert.
I tråd med GDPR-regelverket er vi forpliktet til å slette personopplysninger for å beskytte ditt personvern og sikre at informasjon ikke lagres lenger enn nødvendig. Hos Europris betyr dette at inaktive MER-kontoer automatisk slettes etter 23 måneder. Vi ser at det ikke har vært registrert kjøp på din medlemskonto de siste 23 månedene, og kontoen din vil derfor bli slettet. Ønsker du fortsatt å være medlem? Behold medlemskontoen din ved å gjøre et registrert kjøp eller fornye ditt samtykke.
Ditt samtykke er fornyet!
Gratulerer, du er fortsatt medlem i kundeklubben og har fremdeles tilgang til alle våre medlemsfordeler.