Publisert: 17. februar 2022 | Oppdatert: 11. juni 2024

Enklere hverdag med Europris-appen

Europris-appen gjør hverdagen både enklere og rimeligere. Nå har vi gjort det lettere for deg å spare penger på handleturen. Last ned appen og få tilbudene rett i lomma allerede i dag!

Med appen får du...

Last ned appen - få minicruise til København!

Gratis DFDS cruise til alle appbrukere!

Laster du ned Europris-appen innen søndag 8. mai mottar du en unik gratis-kode til et DFDS-cruise til København. Du må være registrert som MER-kunde og være logget inn i appen. Koden blir sendt via e-post tirsdag 10. mai.

Har du spørsmål om appen?

Når du har lastet ned appen fra App Store eller Google Play, kan du logge inn med det samme mobilnummeret som er tilknyttet ditt MER medlemskap. Dersom du ikke er MER medlem, kan du enklet bli medlem via appen ved å fylle ut registreringsskjema.

Du behøver ikke å registrere deg som MER kunde for å bruke appen. Enkelte funksjoner slik som kundeavis og butikkoversikt vil tilgjengelige for gjestebrukere. Men vi anbefaler på det sterkeste at du registrerer deg med appen for å få mest mulig ut av den - og ikke minst for å ikke gå glipp av våre ekslusive MER-kupp.

For at du skal få den beste opplevelsen av vår kundeklubb så trenger vi både en e-post og et norsk telefonnummer for å registrere deg. Mange av våre personlige tilbud og viktig informasjon om ditt kundeforhold vil bli sendt via e-post.

Dersom det dukker opp feilaktige opplysninger når du registrerer deg, bør du kontrollere at du har skrevet inn riktig telefonnummer. Vi henter automatisk informasjon fra offentlige registere knyttet til telefonnummeret som blir registrert. Er det feil navn er ofte grunnen at det er tastet inn feil telefonnummer i registreringsprosessen eller at nummeret er registrert på en annen person i din husstand.

I tilfeller der du ikke mottar engangskode ved pålogging kan du prøve:

  1. Å be om en ny engangskode ved å trykke på “Klikk her for å motta en ny” i den blå dialogboksen.
  2. Send oss en henvendelse gjennom dette kontaktskjemaet. Fortell oss gjerne hvilken mobiloperatør du bruker (eksempelvis Telia, Telenor eller OneCall) samt dato og klokkeslett for når du spurte om engangskode.

Hvis du har tilknyttet et betalingskort til ditt medlemskap, vil du automatisk få tilbudsprisen når du handler varen. Dersom du ikke ønsker/har et betalingskort tilknyttet MER medlemskapet ditt, kan du scanne strekkoden du finner til høyre i appens menylinje når du handler.

For å registrere og tilknytte et betalingskort til ditt MER medlemskap må du gjøre dette i kassen når du handler. Spør betjeningen under din neste handletur, så hjelper de deg med dette.

For øyeblikket er det ikke mulig å handle direkte fra appen. For å handle en vare på nett, kan du trykke på det aktuelle produktet og deretter knappen “Se tilbudet på http://europris.no". Alle våre tilbudsvarer kan også kjøpes i våre butikker, med unntak av nettkupp.

For at et klipp skal bli registrert må du enten:

  1. Ha tilknyttet kortet du betalte med på ditt MER medlemskap,
  2. Scanne strekkkoden i appen når du handler
  3. Oppgi ditt registrerte telefonnummer i kassen når du handler

NB. Onsdag 25 mai avvikles ProPlan klippekort for tørrfôr 3 kg og 14 kg. Eventuelle ubrukte klipp vil da slettes.

Vi bruker push varsler til å holde deg oppdatert om nye kupp, aktiverte klippekort og andre aktuelle saker relatert til appen og ditt MER medlemskap. Dersom du ikke ønsker å motta disse varslene kan du deaktivere disse under innstillinger på mobilen din.

Du finner “Dine kvitteringer” på toppen av siden “Din profil”. I søkefeltet på kvitteringssiden kan du søke etter både butikk og produkt for å raskt finne kvitteringen du leter etter.

For at en kvittering skal bli registrert må du enten: 1. ha tilknyttet kortet du betalte med på ditt MER-medlemskap, 2. scanne strekkkoden i appen når du handler eller 3. oppgi ditt registrerte telefonnummer i kassen når du handler.

Dersom du ønsker å permanent slette ditt MER medlemskap, må du gjøre dette via Mine sider på europris.no.

Fant du ikke svaret på det du lurte på? Kontakt kundeservice her