Publisert: 11. februar 2025 | Oppdatert: 13. februar 2025

Viktig informasjon om din MER-konto

 

Hvorfor mottok du SMS?

I den store verden av personvern og GDPR-regler er det noen ting man bare må gjøre, som å sørge for at data ikke blir liggende og støve ned lenger enn nødvendig.

Tenk på det som en slags våropprydding, bare at vi gjør det digitalt!

I henhold til GDPR (General Data Protection Regulation) er vi forpliktet til å slette persondata for å beskytte personvernet og sikre at informasjon ikke lagres lenger enn nødvendig. Hos Europris betyr det at inaktive MER-kontoer slettes automatisk etter 23 måneder. En konto regnes som inaktiv hvis det ikke er registrert et kjøp på MER-kontoen i løpet av denne perioden.


Hvordan beholde din medlemskonto

For å beholde kontoen må du registrere et kjøp innen 28 dager etter første varsel. Husk å bruke et registrert bankkort, oppgi telefonnummeret ditt i kassen, eller handle mens du er innlogget på europris.no.

Men ikke fortvil! Hvis kontoen din blir slettet, er du alltid velkommen til å bli medlem på nytt. 

Skulle du ha noen spørsmål, er det bare å ta kontakt. Vi hjelper deg gjerne!