Publisert: 11. februar 2025
|
Oppdatert: 13. februar 2025
Versjonen av nettleser du benytter for å se europris.no er utdatert og støttes dessverre ikke av våre nettsider. Siden nettleseren ikke lenger følges opp av sin utgiver, vil flere av funksjonene på våre nettsider ikke fungere.
Vi anbefaler at du oppgraderer (eller bytter ut) din nettleser for å få den beste opplevelsen på våre nettsider.
I den store verden av personvern og GDPR-regler er det noen ting man bare må gjøre, som å sørge for at data ikke blir liggende og støve ned lenger enn nødvendig.
Tenk på det som en slags våropprydding, bare at vi gjør det digitalt!
I henhold til GDPR (General Data Protection Regulation) er vi forpliktet til å slette persondata for å beskytte personvernet og sikre at informasjon ikke lagres lenger enn nødvendig. Hos Europris betyr det at inaktive MER-kontoer slettes automatisk etter 23 måneder. En konto regnes som inaktiv hvis det ikke er registrert et kjøp på MER-kontoen i løpet av denne perioden.
Hvordan beholde din medlemskonto
For å beholde kontoen må du registrere et kjøp innen 28 dager etter første varsel. Husk å bruke et registrert bankkort, oppgi telefonnummeret ditt i kassen, eller handle mens du er innlogget på europris.no.
Men ikke fortvil! Hvis kontoen din blir slettet, er du alltid velkommen til å bli medlem på nytt.
Skulle du ha noen spørsmål, er det bare å takontakt. Vi hjelper deg gjerne!